
پاسخگویی به درخواست های مردمی در سامد کمتر از 24 ساعت
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون به درخواست های مردمی در سامانه سامد کمتر از 24 ساعت پاسخ داده شده است.
به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: به درخواستهای مردمی بر اساس سامانه سامد کمتر از 24 ساعت پاسخدادهشده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون قریب به 400 درخواست مردمی در این سامانه درخواست شده است، اظهار داشت: درخواست های مردمی در این سامانه با موضوعات مختلفی چون کمک مالی برای امرارمعاش، جهیزیه، درمان، تسهیلات اشتغالزایی، کمکهزینه اجارهبها و تأمین مسکن، ازکارافتادگی، کمکهزینه تحصیلی، تسهیلات خرید کالا ، ازدواج و تحت حمایت قرار گرفتن بوده است .
وی تأکید کرد: پاسخگویی سریع و بیواسطه به مردم و تلاش برای کارآمدی بیشتر، همواره مورد تأکید این نهاد بوده است و سامانه سا مد در دولت سیزدهم درگاهی است که پیشبرد امور به نفع اقشار جامعه و از سوی دیگر اثربخشی و کارآمدی بیشتر نظام خدمترسانی را دنبال میکند.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شبکهای است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شمارهگیری تلفن ۱۱۱، مشکلات و خواستههای خود را با مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری، نتیجه مطالبات خود را پیگیری میکنند.
پیوند کوتاه :
http://semnan.emdad.ir/fa/node/61493
پیوند کوتاه کپی شد