
پاسخگویی به درخواست های مردمی در سامد کمتر از 48 ساعت
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از پاسخگویی به 388 مورد درخواست مردمی از ابتدای سال جاری تا کنون در سامد خبرداد وگفت: پاسخگویی به درخواست های مردمی به استناد سامانه سامانه، کمتر از 48 ساعت انجام شده است.
به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه کمیته امداد همواره سعی دارد نهادی پاسخگو و در خدمت مردم بهویژه اقشار نیازمند باشد در راستای صیانت از حقوق شهروندی و ارج نهادن به مقام و منزلت مردم شریف استان، پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد) فراهم شده است. وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون کمیته امداد پاسخگوی 388 پاسخگو بوده است، تصریح کرد: از این مجموع 297 مرود پاسخ مثبت دریافت کردند و مابقی به دلیل عدم ارتباط درخواست با این نهاد به به سایر سازمان ها و نهاد ها ارجاع شده اند. سیده فاطمه تقوی خاطرنشان کرد: از این مجموع بیشترین فراوانی مربوط کمک به تامین معیشت به ویژه از کارافتادگان، ودیعه مسکن، خرید کالا، ساخت مسکن روستایی،کمک هزینه درمانی ، درخواست تسهیلات اشتغال زایی و غیره... بوده است. معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان ارتباط از طریق سامانه سامد به منظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه میان مسئولان و مردم دانست و تصریح کرد: این امر با هدف عدالت محوری، پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام میشود. انتهای پیام
پیوند کوتاه :
http://semnan.emdad.ir/fa/node/54796
پیوند کوتاه کپی شد