پاسخگویی به درخواست های مردمی در سامد کمتر از 48 ساعت

کد :
54796
آخرین به روزرسانی :
9 خرداد 1404 - 22:53

از پیشنهاد صفحه «پاسخگویی به درخواست های مردمی در سامد کمتر از 48 ساعت» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده

پاسخگویی به درخواست های مردمی در سامد کمتر از 48 ساعت

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از پاسخگویی به 388 مورد درخواست مردمی از ابتدای سال جاری تا کنون در سامد خبرداد وگفت: پاسخگویی به درخواست های مردمی به استناد سامانه سامانه، کمتر از 48 ساعت انجام شده است.
به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه کمیته امداد همواره سعی دارد نهادی پاسخگو و در خدمت مردم به‌ویژه اقشار نیازمند باشد در راستای صیانت از حقوق شهروندی و ارج نهادن به مقام و منزلت مردم شریف استان، پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد) فراهم شده است. وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون کمیته امداد پاسخگوی 388 پاسخگو بوده است، تصریح کرد: از این مجموع 297 مرود پاسخ مثبت دریافت کردند و مابقی به دلیل عدم ارتباط درخواست با این نهاد به به سایر سازمان ها و نهاد ها ارجاع شده اند. سیده فاطمه تقوی خاطرنشان کرد: از این مجموع بیشترین فراوانی مربوط کمک به تامین معیشت به ویژه از کارافتادگان، ودیعه مسکن، خرید کالا، ساخت مسکن روستایی،کمک هزینه درمانی ، درخواست تسهیلات اشتغال زایی و غیره... بوده است. معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان ارتباط از طریق سامانه سامد به‌ منظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه میان مسئولان و مردم دانست و تصریح کرد: این امر با هدف عدالت محوری، پاسخ‌گویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام می‌شود. انتهای پیام
X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X